1. 1. Василега О.Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей дітей 6-8- річного віку в контексті впровадження НУШ / Ольга Василега // Учитель початкової школи. – 2019. - №9 . – С.12-15
2. 2. Прядко Л. Асистент Учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? / Любов Прядко // Учитель початкової школи. – 2019. - №9. – С.16 -19
3. 3. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу (Затверджено наказом МОН України від 27.08.2019 р. №1154) // Учитель початкової школи. – 2019.- №9.-
4. 4. Сахно О. Формувальне оцінювання:вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного учня : Тренінг для вчителів початкових класів/ Оксана Сахно //Учитель початкової школи. _ 2019.-№9.- С.28-31
5. Юрченко О. Навчання в радість: способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / Оксана Юрченко // Учиель початкової школи,- 2019.- №9.- с.35
Немає коментарів:
Дописати коментар